Views
3 years ago

2010-12

  • Text
  • Juni
  • Jaar
  • Binnenvaartkrant
  • Schip
  • Binnenvaart
  • Behouden
  • Wensen
  • Nieuwe
  • Shipping
  • Rotterdam

De Binnenvaartkrant 14 8

De Binnenvaartkrant 14 8 juni 2010 Wij feliciteren Beaufort-Trans A.G. van harte met het mts Beaufort. Rabobank Shipping B.V. Shipyard

De Binnenvaartkrant 15 8 juni 2010 Grootste binnenvaartschip van Zwitserland >> Vervolg van pagina 13 Ron Neleman van Breko grijpt de microfoon en nodigt iedereen uit om aan boord van de Thalassa Royal te gaan. Een mooi schip, zeer vriendelijk personeel en gezellige live-muziek van toetsenist en zanger Frank Wilson. Voor het feest kan beginnen moet er nog worden gesproken. Ron Neleman neemt als eerste het woord. Hij herinnert eraan dat op het moment dat de Beaufort als casco werd afgemeerd iedereen bij Breko aan de kerstborrel zat. “Nu het schip gereed is, staan we weer met gevulde glazen. Het lijkt wel of we in Papendrecht niets anders doen.” “Die kerstborrel luidde ook het tijdperk in van een wel zeer strenge Koning Winter”, zo vervolgt hij. Het was niet gemakkelijk om in die barre wintermaanden, met alle sneeuw en kou, te werken. Daarom vraagt Neleman een applaus voor een ieder die onder die omstandigheden zijn aandeel in de afbouw van de Beaufort heeft geleverd. Verder memoreert hij dat Eugène en Viviane precies wisten wat ze wilden en dat het daarom zo’n geweldig schip is geworden. Het laatste woord is aan Eugène Van den Meerssche. Zo hoort dat. Hij bedankt iedereen voor de samenwerking en vindt dat het resultaat er mag zijn. Ook hij heeft zin in het feest en stelt het geduld van de gasten niet langer op proef. De champagneglazen gaan omhoog voor een toost op het welzijn van de vrienden en relaties. Tijdens de tocht met de Thalassa Royal wordt een – eveneens royaal – walking dinner geserveerd. Ze hebben daar aan boord echt hun best gedaan. (foto’s Hans Heiligers) >> Ondervloer blijft bereikbaar en warm Electrische vloerverwarming! Want vloerverwarming van Speedheat is snel op temperatuur. Het is slechts 1 mm dun en daarom flexibel tot in de kleinste ruimtes toe te passen. In de stuurhut wordt het systeem los gelegd, zodat de onder-vloer bereikbaar blijft. Vervangen is eenvoudig en de prijsstelling prettig. Vraag vrijblijvend uitgebreide documentatie aan. Wij wensen Beaufort-Trans A.G. veel succes en een behouden vaart. Op het mts Beaufort leverden wij: Stuurhuis met hefkolom en autokraan. Speedheat Ridderkerk wenst het mts Beaufort, mts Naduah en het mvs Deo Favente een goede vaart. Frans Schot Tel. 0180 490 436 Fax 0180 490 437 Mob. 06 5320 36 01 Motorenrevisie en inbouw Alle staalwerkzaamheden Autokranen Boegschroeven Schroefwisselen Elektro-installaties Straalbuizen en roeren Stevendokken van 500 en 160 ton B.V. BUNKERHAVEN 12 6051 LR MAASBRACHT TEL: 0475-468043 FAX: 0475-468048 EMAIL: info@oudakkerbv.nl www.oudakkerbv.nl Wij wensen de Beaufort een behouden vaart! Concordia is blij om ook hier van dienst te zijn. Ringdijk 506 2987 VZ Ridderkerk Tel. 0180-44 22 66 Fax 0180-44 22 69 Hartelijk gefeliciteerd met het mts Beaufort Wij leverden: Vijf stuks 2-schroefspindelpompen type EPS400. Deze complete pompunits hebben elk een capaciteit van 400 m3/uur en kunnen worden ingezet voor minerale olie/naphta en lichte chemicaliën. Aandrijving is verzorgd door drukvaste ABB elektromotoren, 125 kW EEx-de IIB, IP 56 in combinatie met door EPS geleverde frequentieregelaars. Eén stuks 2-schroefspindelpomp type EPS10. Deze complete pompunit heeft een capaciteit van circa 10 m3/uur slobs. Aandrijving is verzorgd door een drukvaste ABB elektromotor, 7,5 kW EEx-de IIB, IP 56. De pompen kunnen vanaf dek, vanuit de machinekamer of vanuit de stuurhut worden bediend d.m.v. het EPC pompbediening systeem. Met dit systeem is de behandeling van de lading geheel automatisch regelbaar en is de pompuitrusting elektronisch beveiligd. Voor extra info: info@epsbv.com

Binnenvaartkrant